träningen......

ja tyvärr har jag icke hunnit träna nu knappt på 2v!

känner mig oerhört lat fläskig o fet!!

Jag skrev för någon v sedan att jag skulle ta tag idet på måndag men jajaj.... ska på bröllop på lör!
sedan på måndag ska jag bara dra igång igen!!!

kommer nästan bara köra löpning sedan styrka hemma!!

nu ska jag bli fastare och försöka tappa mina sisa 5kg!!!!

fan har man kommit så här långt ska man inte snubbla innan mållinjen!!!

Så kom igen!!!!

MÅndag kör vi!!
hänga på någon???

Kommentarer:

1 Caroline:

tack vad gullig du är, mne just nu är jag inne i en tjockis peripod igen.. vågen visar "bara" upp 1 kg, mne det känns som 5. denna långhelgen, kalas och att jag slutat röka har inte direkt hjälpt =) men jag SKA ner mer. jag har inget direkt jätte mål, för jag var tok smal innan jag blev gravid, gifte mig den sommaren. nu är magen stor hängig och jag har bristningar. så periodvis känns allt lönlöst, men det vet jag såklart att det inte är. ska bara komma igång ordentligt med träningen och äta rätt. jag hade ca 28 tum innan jag blev gravid och nu har jag ca 31 ca 42 i damstorlek kanske. Jag har så jävla mycket mage, det stör mig, men alla är ju olika, vissa har ,mage andra rumpa eller va det nu kan vara. jag vill komma ner i en klädsam vikt där jag känner at jag trivs med mig själv. så 10 kg till hade suttit fint. hur går det för dig? bilderna du la upp på facebook var ju så fina. så sjukt smal midja du har. inte alls rättvist =) kram

2 Caroline:

byxorna kommer från rare förresten =)

Kommentera här: