Torsdag

 
 
 
 
 
Barnen lämnade jag på dagis vid 9 tiden, åkte på ett ärende sen vidare hemåt för lunch och vila mina gröna ögon lite.Väntades jobb för mig inatt, enkel natt så jag ska inte gnälla!!
 
Farfar kom förbi så dom spelade lite fotboll ute i trädgården medan jag latade mig i solstolen.
Barnen va helt slut efter det så lite vatten melon sen dök dom i soffan till en film<3
Själv åkte man till jobbet!!
 
Idag fick det bli klänning med leggings, vilket jag gjorde rätt i.
 
Och denna goda mat blev min kvällsfika/natt fika, vi försöker fika innan kl 12 men tyvärr är det inte alltid det går.
 
ja det blev kvar med hallon kiwi melon nötter.
Har kvar en del som får bli min frukost imon när jag kommer hem!!
mmm det  va så gott kan jag säga er!
 

Kommentarer:

1 Caroline:

Härlig sommar bild på fotbolls grabbar. OCh din fika såg ju hur god ut som helst. Det kan inte alltid vara lätt med vakna nätter och mat?!

Hoppas ni får en härlig lördag
kram

2 Sofie:

Önskar jag kunde ha klänning, men jag ser ut som en Lucia i dem ;).
Du är jättefin dock :)!!

3 elina:

Hej! :)

Vi fotades ju förr förra året i reklamsyfte för kungsholmsfort, och visit karlskrona/turistbyrån var så nöjda med de fotona att de hade frågat specifikt efter oss för den fotograferingen då som vi gjorde förra året :) så det var ju kul!

Ja, det var verkligen oklart med infon om fritidsfestival dagen! Var ju samma dag som vi fick reda på att linus fick komma! Jag hade inte fattat det innan!

4 elina:

Hej! :)

Vi fotades ju förr förra året i reklamsyfte för kungsholmsfort, och visit karlskrona/turistbyrån var så nöjda med de fotona att de hade frågat specifikt efter oss för den fotograferingen då som vi gjorde förra året :) så det var ju kul!

Ja, det var verkligen oklart med infon om fritidsfestival dagen! Var ju samma dag som vi fick reda på att linus fick komma! Jag hade inte fattat det innan!


Svar: Hejja men va roligt!! bilderna blev super fina!! roligt när dom vill ha er oxå!! hoppas få vara med flera år nu då!
Allt bra annars?
kram kram
Ja skit dålig info med fritids disco eller vad man ska säga!! vi hade gärna velat gå!
men men!
kram kram
Bebisfisen

Kommentera här: