Hektiskt dag...

I söndags va det en dag med tid att passa köra barn hit å ditt, men nu när vi köpt en bil till underlättar det ju sjukt mkt!
Herregud jag förstår inte hur vi klarade oss innan alltså!
 
I söndag hade tristan fotbolls matcher i rödebu mellan 13-16,30 samling 12,20
 
Devin skulle på kalas 13-15 sen ner till Rödeby för titta på tristan, hämtad devin som åkte vidare till Jämjö för match där.
Jag väntade och tittade på tristan i Rödeby.
När han va klar stack vi till Jämjö för kolla på Devin.
Ja det va ett jädra farande denna dagen, men barnen va så nöjda!!!
 
Så duktiga dom är i fotbollen också så kul att se!!
 
Tristans lag värmer upp inför deras sista match.
 
Devin står i mål denna matchen.
Han spelade även ute också!
 
 Hemma vid halv 7 snabb vila för mamman för sedan dra till jobbet...
Ja jag va rätt mör under natten kan jag säga!!
Men det gick!

Kommentarer:

1 Sara:

Synd jag missade sig på fotbollen! :) Verkligen duktiga grabbar. Så kul dom ordnar lite matcher även för de små. Det ger lite extra energi inför träningarna :)

Svar: ja jag missade dig med super tråkigt! Ja super duktiga va dom!
Ja men precis!!!
Dom lär mötas igen, men devin kände ingen Vincent för han hade böärjat prata med honom på planen =)
Bebisfisen

Kommentera här: